Produkty
Technická podpora
O nás
|
Suggest
Oblíbené položky jsou prázdné.
Menu
 
EProgram Plus

BayWa r.e. program péče o zákazníky

Nejsme obyčejný obchod s fotovoltaikou - přinášíme novou úroveň služeb

V naší firmě BayWa r.e. je vždy zákazník v centru pozornosti a my klademe mimořádný důraz na jeho spokojenost. Spokojený zákazník je motem našeho podnikání. I proto vám nabízíme celou řadu zajímavých a užitečných služeb, které vám usnadní život, ale také dodají pocit výjimečnosti a osobního přístupu. 

BayWa r.e. program péče o zákazníky je ucelený soubor praktických služeb a nástrojů, které vám pomohou vyřešit řadu obchodních nebo technických problémů.

Individualizovaný přístup k zákazníkům

Již od prvního setkání s naším klientem klade naše firma důraz na individuální přístup. Každý zákazník je pro nás jedinečný, a proto chápeme, že jeho potřeby a očekávání mohou být odlišná. Naši zákazníci nejsou pouze čísla v databázi, ale partneři na společné cestě k úspěchu.

Dostupnost a komunikace

Rozumíme důležitosti rychlé a efektivní komunikace. Pro naše zákazníky jsme vždy k dispozici. Ať už prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo moderních komunikačních platforem, naše pracovníky lze kdykoli kontaktovat. Rychlá odezva a aktivní naslouchání jsou pro nás samozřejmostí.

"Se společností BayWa r.e. spolupracujeme již 5. rokem a její rychlou a profesionální technickou podporu oceňujeme nejenom my, ale v konečném důsledku i naši zákazníci."

Petr Jarošík

JOYCE ČR s.r.o.

"Technická podpora BayWa r.e. nám ušetřila mnoho starostí, práce a opakovaného cestování při řešení problémů s prvotními instalacemi nebo při záručních či pozáručních servisních výjezdech"

Ing. Viktor Soós

Česká solární s.r.o.

"Děkujeme za proaktivní součinnost a bezproblémovou komunikaci během celého plánování i pomoc s realizací projektu instalace FVE na střechu výškového kancelářského komplexu."

Vojtěch Šavrda

SEFY Czech Republic s.r.o.

Stálé inovace a zpětná vazba

Jsme odhodláni neustále se zlepšovat. Aktivně hledáme zpětnou vazbu od našich zákazníků a využíváme ji k inovacím a vylepšením našich služeb. Naše firma je flexibilní a schopná rychle reagovat na změny a vývoj na trhu.

Rozsáhlá škála služeb

Jedním z klíčových prvků, který nás odlišuje, je rozsáhlá nabídka služeb, které nabízíme. Od osobního poradenství až po technologicky pokročilé systémy sledování a podpory – pokrýváme široké spektrum potřeb zákazníků. Bez ohledu na to, zda je klient malý podnikatel nebo velká firma, naše služby jsou navrženy tak, aby plně odpovídaly jejich individuálním potřebám. Jsme vám neustále k dispozici a jsme připraveni vyřešit jakýchkoliv problém, pomoci radou po telefonu nebo výjezdem na místo poruchy.

  • Školení a webináře

    Již od prvního kontaktu s naší firmou můžete začít využívat výhody našeho programu. Naši zkušení zaměstnanci vás seznámí s vybranými produkty a technologiemi, proškolí vás a poskytnou vám potřebné technické i prodejní know-how. Podrobné informace o nabízených školeních a vypsaných termínech naleznate v sekci školení a webináře

  • Pomoc s návrhem projektu

    V dalším kroku vám budeme nápomocni s návrhem projektu nosných konstrukcí solárních panelů naší značky novotegra. S využitím online konfigurátoru Solar-Planit bude příprava, návrh a kalkulace kotvení fotovoltaických panelů hračkou.

  • Pomoc s první instalací v terénu

    Po teoretickém zaškolení na využívání montážního systému novotegra vám nabídneme pomoc i s jeho první instalací přímo u vašeho zákazníka. Naši zaměstnanci za vámi přijedou a provedou vaše pracovníky krok za krokem celou instalací. Každý další projekt pak již pro vás bude hračkou. 

  • BayWa r.e. monitoring

    Po instalaci fotovoltaické elektrárny můžete svým zákazníkům nabídnout zajímavou službu nepřetržitého monitoringu střídačů GoodWe. Naši technici mají neustálý dohled nad jejich správným chodem a v případě jakékoliv technické závady vás upozorní na konkrétní chybu nebo závadu. Vy pak můžete ihned kontaktovat vašeho zákazníka a problém urychleně odstranit.

  • Technická podpora

    Objevil se problém technického charakteru? Naši vyškolení pracovníci technické podpory jsou vám k dispozici online, na telefonu nebo přímo v terénu a pomohou vám s jeho odstraněním. Hluboké znalosti a zkušenosti získané spoluprací na vývoji vybraných technologií vám garantují, že budeme schopni zdárně vyřešit i ty nejsložitější případy.

  • Servis a reklamace

    V případě neodstranitelné závady můžete zakoupené zboží poslat do našeho servisního centra k záruční nebo pozáruční opravě. 

V naší firmě BayWa r.e. není péče o zákazníky pouze slovním spojením, ale závazkem. S naším přístupem ke komplexní péči o zákazníky věříme, že jsme připraveni překročit očekávání a vytvořit dlouhodobé partnerské vztahy založené na důvěře a vzájemné spolupráci.

Náš program péče o zákazníky vám nabízí řadu výhod a služeb a dodá vám pocit jistoty, že bude o vás kdykoliv a v jakékoliv situaci postaráno. Uděláme maximum pro to, abyste byli s našimi produkty a službami spokojeni. To je náš závazek. 

Nakupte v našem e-shopu a začněte čerpat výhody BayWa r.e. programu pro zákazníky!

Obsah

    Pro více informací nás kontaktujte telefonicky nebo emailem na:

    Tel: +420 555 444 237
    E-mail: obchod(at)baywa-re.cz

     

    k
    Porovnání produktů (0)
    Zatím nebyly vybrány žádné produkty k porovnání